Walnut


Flower Power.


Nu är man tillbaks i Lyset, tillbaks i skolan, tillbaks till allt.
Det var jätte kul å se alla igen. Och jag är glad över att vara tillbaka.
Jag har målat mitt rum! Walnut färg, very nice.
Tatuerade mig sista dagen i Spanien också, det blev sjökompassen som planerat. Happy, happy.

Att börja skolan igen är kul. ESBD07 numera då. Andra året.
Jaoao.
Imorgon kommer Ida, Jokke, Veronica & Max tillbaks från Spanien. Det ska bli kul, för dem har man saknat.
I helgen så har jag umgåtts med Johanna, Sofia & Lisa.
Har sett på mycket film. Lyssnat på mycket musik.
Och skrattat mycket mer.

Men saknaden är tuff.

Cuando puedo volver a verte?

Veckans bästa...
film - The boondock saints, tror jag det blir.
knarkspark - Uf, Death cab for cutie. Har knarkat sönder. Can't help it.
klädsel - Jeans. Sjal. Kofta.
umgänge - kompisar, kompisar, kompisar <3
mat - nudlar!
babe - Andrew Vanwyngarden, grr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0