10.31,

Igår var vi i lovely Göteborg. Man kan inte få nog av den staden. Och jag hatar att ha en gräns på hur mycket man kan köpa. Dumma pengar, varför växer det inte på träd?
Men jag fick mig köpt lite smått. Ni kanske får se en skymt av det med sucky kvalité.
När jag kom hem igår var det Kings of Leon special på mtv2. Jag hade sett det en gång förut men jag blev lika lycklig nu. Så där satt jag, och min lilla Sofia ringde också. Och i Götet hade sötsöta Lisa ringt också.
I miss you guys!
Imorgon är det nyår och då blir det fest i Borås.
Det ska bli götta.
Sen på fredag har jag gjort 18 jordsnurr. Har tyvärr inte råd med krogen så det får bli lite fest här hemma med my heartbeats.
Och sen på söndag åker jag och mormor till Spanien.

Jag längtar ihjäl mig!


fotograf, Indiana Caba.
http://www.theoneswelove.org/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0