13.30, amo a mi madre.





Idag fick jag sluta tidigare i skolan och väl hemma, när jag fixat lite glass med pepparkakor så ringer det på dörren.
Och där stod en budbärare, jätte lik tomten, med ett stort paket till mig och Ida!
Jag blev gladglad för det är det efterlängtade paketet från min mamma.
Jag kunde inte vänta på att Ida skulle komma hem så jag rev upp det och där låg klappar till mig, Ida och Jocke.
Jag ringde mi madre och tackade så hjärtligt från julkalendern och turronen. Turron är något av det godaste som finns.
Så nu är jag gladglad.
Snart kommer Ida hem och vi ska köpa julgran. Och efter halv 4 kommer pinglorna Sofia och Fredrika och vi ska gå på second hand. Och sen ikväll blir det den sista boxningen på ett litet tag, buhu.


Kommentarer
Postat av: Pisslan/ Lil'sis

vem e jocke?

2008-12-15 @ 17:56:23
URL: http://warmnfuzzy.blogg.se/
Postat av: PaisAnn

2008-12-15 @ 17:57:04
URL: http://warmnfuzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0