14.38, swallowed in the sea.

Igår var det värsta mysigt. Först skolavslutning sen lunch med pinglorna Fredrica och Sofia. Efter det en mysig promenad med Fia och Chester och sen hemåt. Några timmar därpå kom Johanna, Elin och Sofia och vi bakade bullar. Sen kom sötnosen Emma som jag inte sett på evigheter. Vi tittade på Factory Girl och hade det allmänt trevligt.
Nissan sov över och vi slocknade till Never Back Down.
Nu på morran drack vi té och tittade på Scrubs.
Nu sitter jag här i min fina skjorta, ny duschad och fresh. Jag vet inte vad dagen kommer att innehålla, så det får jag väl se.
Det negativa med allt är att jag är jätte men jätte förkyld.
Och det suger, men sånt händer.
Men jag säger bara Coldplay.
Coldplay.
Coldplay.



Foto på Johanna, från i somras.

Sienna Miller & Hayden Christensen i Factory Girl.
Foto från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0