15.45, carlings.



Tröjan & leggingsen är från igår. Carlings herr avdelning och Gina-blä-tricot.

Jag har haft en otroligt mysig förmiddag/eftermiddag med söta Isabella & Peter. Vi satt och drack kaffe, pratade, skrattade och allt sånt man gör på caffeér.
Nu sitter jag här i mitt mörka rum med det porriga röda ljuset alldeles ensam lyssnandes på Kings of Leon, The Walkmen, Wolfmother, Bob Dylan, Bruce Springsteen och lite annat götta.
Funderar på att kanske städa mitt rum. Eller sätta på en film.
Tough call.

Kommentarer
Postat av: Ash

Hey , hittade dig på lookbook .

Sjukt snygg stil .

Du har inte lust att invite me till lookbook . annars måste man ju apply och det är ju mindre roligt.

2009-01-30 @ 22:22:50
URL: http://coveredincake.blogg.se/
Postat av: Ash

haha , skumt ??

Det var en som länkade till din blogg och sa att det var hennes iaf och hon var rätt lik dig .

Men , jaha , haha.

Tack ändå ? :)

2009-02-01 @ 22:45:37
URL: http://coveredincake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0