16.26, home sweet home.

Nu är man hemma igen efter några dagar i Finspång och Norrköping. Det har vart mysigt, lite bråkigtstökigt, men mysigt.
Det snöade på julafton och det blev pricken på i.
På kvällen drog vi oss till Norrköping till Emma och hennes nya lägenhet. Jätte fin var den, och den fick mig att vilja flytta hemifrån ännu mer! Norrköping kanske kan bli ett hem för mig i framtiden...
Igår var vi på mellandagsrean och jag fyndade ett par kängor från Din Sko för 99 spänn. Hallelujah!
Jag var också ute efter sammets leggingsen på Monki... Men de var slut.
Nu när vi kom hem så var det första jag gjorde att ringa till Monki i Götet och fråga om de hade de. Men nej.
And it breaks my heart.
Jag är leggingslös. Mina vardagliga gick sönder häromdagen. Jag får ta å laga dom för jag kan ju inte vara leggingslös!
Men på måndag blir det Göteborg och då blir det mellandagsfyndning.
Och jag fyller år om 6 dagar också åker jag till Spanien om 8 dagar.
Hurreypartey!


Bilderna tog jag imorse på g hem med min systers mobil eftersom min baby är på lagning och kommer inte att få tillbaks den förens i slutet på januari, om jag har tur.
Buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0