22.05, you can leave your hat on.

Imorse gick jag upp 06.20. 10 i 8 stod jag utanför Viking redo för att lussa i högskolan med resten av esteterna. Det gick ju rätt bra. Imorgon händer det i skolan.
Jag har vart på ett strålande humör idag, för det mesta av hela dagen! Amazazing, I call it.
På bildlektionen spridde vi ut kärlek lite hittan och dittan på skolan, citater från filmer och musik, och sånt tycker man om.
Sen hade vi engelska och där såg vi på film. Sketrolig.
Efter det var det ensemble och jag fick trumma till mig lite. Alltid lika kul, fast idag var mina armar som spaghettin. De gjorde inte vad jag ville att dom skulle göra. Det är nog nervositeten, för på tisdag ska vi uppträda för esteterna och lite till. Men det ska nog bli bra.
Väl hemma slängde jag mig i soffan och där rörde jag mig inte ur fläcken tills klockan slog 20. Då slängde jag mig i duschen och nu ligger jag här i sängen lyssnandes på min sova lista. Och nu ska jag antingen plugga lite eller så ska jag glo på något bra.
Nightys.

Den här mössan har jag virkat i skolan, det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0