Next stop - Arvika!

Peace & Love var med andra ord underbart. Stämningen, folket, musiken... Ja,underbart! Dock ångrar jag lite att man inte såg mer band än vad man såg.
Aja, fler tillfällen kommer!
Banden var iaf:
The Hives, Timo Räisänen, Manu Chao, The Wombats, Billie the vision & the dancers, Millencolin, Nationalteaterns rockorkester, Casual Friday, Sugarplum Fairy, Kultiration & Håkan Hellström.
Bilder och så kan ni se på ezekiel.bilddagboken.se


Nu sitter jag här och river ut garderoben för att se vilka kläder som ska med till Arvika. Bra timing Moa, 02.30 på morran, duktigt!
Men med bra musik så är allt möjligt.
Jag har fallit för Band of horses. Hur mysiga som helst. Tack för den Ida! Också Hello Saferide. Mysmys i högsta grad!
Vi har fått nycklarna till lägenheten nu också! Vi flyttade över lite saker förut idag. Det ska bli skitkul å bo där.
Fixade ny digitalkamera idag också - igen. Så man får sig lite snygga bilder på The Kooks & Death cab!

Men ja, nu ska jag försöka bli färdig med packningen så jag kan sova nångång.
Nattpuss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0