Cherry Darling.

Dagen har varit rätt komisk ändå. Pappa väckte mig vid 9 nångång för att vi skulle städa färdigt i den gamla lägenheten, once and for all!  Och det blev vi. Också har vi valt ut en diskmaskin idag.
Senare träffade jag Johanna och vi köpte Ben & Jerrys och singoalla kex. Så gott, men så mättande. Vi mådde inte så bra efter det.
Lilla Lisa kom senare på ett snabbt besök.
Jag och Johanna bestämde oss för en filmkväll. Och det blev 5 filmer för 100 spänn för att ha dem i en vecka. Det ni!
Filmerna vi hyrde var The Shining, The Others, Planet Terror, Transformers & Hannibal. Vi såg dock bara The Others och Planet Terror, de andra funkade inte på nissans sega dvd. Men herre jisses christ vad Planet Terror var bra! Så rå, så häftig, ah! Sketcool verkligen. Det är en sån film man bara måste äga!
Eftersom ingen av filmerna vi hyrde funkade så såg vi på en annan, med Audrey Tautou. Les Puupées Russes, hette den. Hon är ju allt för bra, den bruttan. Men filmen var inte den bästa. Den var inte dålig, men den var inte så bra heller, tycker jag.
Vid 1 tiden balanserade jag hem. Väl framme vid dörren hittade jag inte nycklarna. Så jag var tvungen å väcka lillebror, sorry for that babybro!
Och sen, när jag skulle ta på mig min sova tee, så hittade jag en 20a i min bh. Satt en stund och tänkte, hur hade den hamnat där? Men sen kom jag ihåg att jag hade hittat den och eftersom jag inte hade några fickor så la jag den där.
Så jag satt och fnittrade för mig själv en stund innan jag slängde mig på soffan för att snarka.

Dagens knarkspark - The White Stripes.
Dagens klädsel - Leggings, grå wifebeater & min fina secondhand tröja som jag köpte för en 10a.
Dagens bästa - Nissan!
Dagens sämsta - You wouldn't understand.
Dagens film - Planet Terror, duh! 


And after my red friend - you will never see me again.

Kommentarer
Postat av: Nina

Hahah, ofta min kofta! Roligt de där med 20:an.

2008-07-22 @ 22:48:09
Postat av: Svar

clumsy is my second name.

2008-07-23 @ 00:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0