3 veckor

Hej och oj, jag skäms. Jag har inte uppdaterat min blogg på 3 veckor. Jag som skulle skärpa mig med sånt, att inte ha tid för mig själv. Aja, nu är det sommarlov och det känns riktigt bra! Kommer ha mer tid nu, tror jag.
Kan ge lite uppdateringar vad som hänt i dessa veckor.

- Otroligt mycket film med otroligt fint sällskap. Har bl.a köpt Breakfast at Tiffanys, Atonement och Pride & Prejudice (box), Psycho, Sin City (box)... Och man har äntligen sett American Gangster, väldigt bra film. Också Bee movie. Rolig film!
- Också otroligt mycket bra musik!
Veckornas knarksparkar;
Billie the vision & the Dancers
Kings of Leon
Joy Division
The Kooks
 Bob Dylan
 Mgmt
(grym party musik!)
- Fest har det vart mycket av. Väldigt kul! Dock tycker jag att det är sorgligt att alla 3or försvinner nu, när man börjat lära känns dom, sucky! Men det ska bli spännande med nya 1or. Och att börja 2an ska bli riktigt kul, tror jag!
- Månadens högpunkt;
PEACE & LOVE med Ida & Julia.
UNDERBART!
- Dessa veckors klädsel har varit lite slappt. Typ, leggings & stor tröja. Det är nog något av det skönaste som finns.


Jag tog den här bilden när jag sist var i Norrköping. Älskar den staden, mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0