T-Torsdag.

T-Torsdag står faktiskt för Trist torsdag. Och Tanke torsdag.
Jag vaknade klockan 1 hemma hos söta Lisa och vi tog oss lite frukost och sen tittade vi på Silk. Som är en sån där vacker film. Och sånt tycker jag om. Jag tror t.o.m att jag ska se på Pride & Prejudice ikväll. Det bara känns så.
Jag var i kyrkan igår, förresten. Lisa skulle dit på någon mässa så jag hängde på. Det var intressant, men det är nog inget jag vill göra om. Jag förstår mig inte på det. Jag menar, med all respekt för alla som tror på Herren där uppe, så förstår jag inte. Inte, inte alls. Varför ska man förlåta någon som inte har med saken å göra? Varför ska man tacka någon som inte har med saken å göra? Nej, nej. Jag tror på annat. Jag tror på lite hittan och dittan.
Musik har hållt mig sällskap idag. Billie the Vision and the Dancers. Lars Winnerbäck. Sufjan Stevens. Marcy Playground. Bob Dylan.
Har också sett på 27 dresses. Och nja, det är ingen favorit film direkt. Helt okej. En sån där typisk film som det finns rätt många av.
Dagens plagg har varit en stor tee. Alltid skönt att gå runt i hemma.
Nu blire movie time.
Nattpuss.


Jag kände mig rätt inspirerad idag. Tog lite bilder och lite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0