Experimental.


Jag experimenterade med det förflutna idag. Minnena, tankarna & färgerna. Charlie Chaplin har inget med detta å göra. Jag skrev ut ett arbete om honom och just de orden blev sådär. Jag tycker han var underbar.

Dagen har varit seg, men ändå rätt go. Jag och Sköna S bakade kladdkaka till pappsen eftersom han fyllt år. Det var äckligt gott. Vi såg på Wristcutters: A love story. Den var annorlunda, men mycket bra! Jag gillar Patrick Fugit & Shannyn Sossamon. Har inte de också varit eller är ett par? De skulle passa som det iaf.
Efter att Sköna S lämnat Almgatan så kom kära syster efter ett tag, och vi käka ännu mer kladdkaka och såg på What happens in Vegas. Rätt kul ändå. Men ja, det är också en sån film som det finns tusentals av.
Jag har också beställt bussbiljett till Peace & Love och Arvika.
Om 3 dagar sticker jag, Ida och Julia till Borlänge. WO-freaking-HO!
Den 2a åker jag med Ines, Tess och några till, till Arvika. Och där kommer jag träffa älskade Sara och hennes gäng.

Skepp ohoy!

Kommentarer
Postat av: Sofie (classmate:D)

DU bloggar som en kung snygging:D

2008-06-23 @ 11:29:45
Postat av: Moa

Åh, man tackar så mycket! Puss påre!

2008-06-23 @ 12:46:25
Postat av: Tummeliten

Men snygg bild Moa!

Jag gillar'n. :) Pussss

2008-06-24 @ 19:33:18
URL: http://snurriggroda.blogg.se/
Postat av: Moa

Tack Nina, vad gullig du är! :) Pöss!

2008-06-24 @ 21:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0