Veckans...

...bästa - Fina och trevliga människor.
Sämsta
- Vädret. Jäkla blåst!
Klädsel - Mest jeans, faktiskt. Och stickade tröjor. Skööönt.
Film/er - Amelie d'Montmartre (en av världens bästa filmer, alltid tyckt.), The sweetest Thing (detta kallar jag en riktig, porrig komedi!), Garden state (natalie portman & zach braff, fin kombination!).
Knarkspark/ar - Billie the vision & the Dancers, Kings of Leon, Iron & Wine, Lars Winnerbäck, Joy division.
Babe - Tro det eller ej, Billy Crudup. (bilden nedanför, längst fram.) Jag tycker han var extremt snygg i Almost Famous. Också var det en bra film!

Också ett stort grattis till min pappa som fyller 55 år idag!
Hurra för pappsen!


Ur filmen Almost Famous. Sevärd film. Se den!

Kommentarer
Postat av: Ida den hungriga

stöööört vad lik han näst längst fram är min gamle lärare i Lengua är, Pablo Diaz. Vilken lirare.

2008-07-24 @ 01:40:20
Postat av: svar

hahahaha!

2008-07-27 @ 23:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0