00.31, why can't we just rewind?

Jag träffade Sofia förut och vi gick ut och promenerade - till ICA. Och där köpte vi Tiramisu glass. Vi gick upp till mig, drack té och lyssnade på Nutini och garvade åt brats. Sen tog vi fram en varsin plastskål delade på glassen och gick ut i det 5 gradiga vädret och åt glass. Plötsligt ringde sötnosarna Fredrica & Karin som var lite påverkade av det mb:arnas berömda Vino shito, och bad oss konka på. Vi drog oss upp till badhusberget och sedan ner till Froste en snabbis. De hade kommit på en ny kortspel. Och det vill jag spela nångång! Kanske torsdag, fredag, lördag, söndag! Jag planerar på att vara full hela helgen. Nästa iaf. Och om inte av alcohol, av kärlek!

Och nu sitter jag här och kollar på Sex & the city, jag har ätit chokladbollar och druckit té. Och jag som hatar smör.
Imorgon börjar mitt allvarliga jag igen.
Projekt och träning.
Och jag är pepp.


Också saknar jag sommarens festivaler.
Peace & Love, bland andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0