00.17, then you exploded in my heart,


Jag blev färdig med projektet och jag är jätte nöjd! Hur-freaking-rey, yay!
Kom hem från mormor för en stund sedan, alltid lika mysigt. Vi såg på Parlamentet och Wallander. Och hon proppade i mig muffins, té och toffifee.
Och nu när jag gick hem efter 23 nångång, det var så tyst överallt. 3 bilar och en gående människa under ca en kvarts tid. Och jag älskar himlen på vintern. Stjärnorna är klarare än någonsin och det är bara så fint. Det påminde mig om en gång på fyllan så såg jag ett stjärnfall, och jag önskade att jag skulle fylla 20 innan den 21 november för att jag skulle kunna gå på MGMT i stockholm.
Sen kom jag på att det inte var möjligt. Attans, var då nästa tanke.
Så jag såg bilderna på Rockfoto när de spelade på Debaser Medis. Så himla snygga. Både bilderna och bandet. Ljuset och instrumenten.
Allt såg perfekt ut.
Åh.
Nu ska jag somna till Skins.


and I forget, I forget, the movie song.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0