00.26, magical fantasy.


Te adoro.


Idag var det öppet hus och solen har skinit hela dagen. Brandlarmet började larma på kvällen, men sen försäkrade brandmännen oss att det bara var några busar som hade gjort sönder någon rök makapär.
Jag var hemma vid 8 och efter att ha levt på 5 äpplen på hela dagen gjorde jag mig en rejäl portion med mannagrynsgröt. Jag älskar allt som har med kanel att göra.
Jag har också pratat med födelsedagsbarnet, och jag blev så glad, så glad.
Te extraño.  

Jag har precis sett på Dirty Dancing 2, och det fick mig att sakna my navi blue ännu mer.
Remember the night when we owned the dancefloor?

Så nu lyssnar jag på lite soundtracks. Mest från den gamla Dirty Dancing.
Lite Joy Division, First Aid Kit och Juliet Piper har också sjungt för mig idag.

Och imorgon ska bästa nissan i världen sova över hos mig. Vi ska baka bullar och se på Skins.
Idas Jocke fyller också år imorgon/idag,
så grattis till han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0