00.44, the worst part of dreaming is that you have to wake up.

I'm back, in a way.
Höstlovet var helt underbart. Kumla, Finspång, Norrköping, Stockholm & Gröndal. Jag älskar att åka till nya och gamla ställen. Nackdelen av det hela är att åka bil. Jag gillar inte att åka bil, jag sitter eller ligger alltid och tänker, nu crashar vi, nu crashar vi.
Det är verkligen hemskt av mig, men det är det där ljudet. Men tack och lov för musik, eller hur?
Men som sagt - höstlovet var hetbra! Jag har fixat mitt hår, jag har småshoppat, jag har fotat, jag har träffat söta kusiner & kusinbarn, träffat Sara & Josse, vart på Keane konsert och haft det allmänt supermysigt.
Keane konserten var nog något av det bästa jag har upplevt. Där var vi - Emelie, Ida och jag. Och vi dansade, studsade, sjöng, skrek och klappade.
Och jag hade rött läppstift på mig. Och inte bara det, rött nagellack också. Jag måste fått någon slags kick eller så. Jag har inte målat naglarna på över ett år, och jag har aldrig burit läppstift.
Men jag gillart.
Så... I måndags var man i skolan igen. Det var kul att se alla igen. Men kvällen var det värsta. Och jag orkade inte längre. Det kändes som om jag skulle kvävas. Så 23ish var jag ute och andades in all luft som jag bara kunde.
Och drog upp till min mormor. Hon är den bästa. Även fast vi har olika tankar om saker och ting, så lyssnar hon, och hon finns alltid där.
Jag sov inte alls mycket inatt. Jag kunde inte. Det var bara du i huvudet.
Om inte vi ses snart så vet jag inte vad jag ska ta mig till.
Jag går snart i kras.
Så jag var inte i skolan idag. Hade svinigt ont i halsen och jag misstänker att en förkylning är på g. Men vid 13 tiden kom Titti till mig och fick mig att le. En timma senare följde jag med henne till Mhouse för hennes första tatuering, vilket blev väldigt snyggt.
Sen såg vi på Bröderna Grimm och mumsade på nyponsoppa.
Sen drog hon hemåt och jag beslöt mig att inte boxas idag, jag vill inte bli mer sjuk. Så jag satt och slöade lite lagom.
Och nu har Ida och jag precis tittat på Marie Antoinette. Kirsten Dunst är då allt för söt.
Imorgon blir det Göteborg med programmet, det lär nog bli kul.

Men nu ska jag crasha.


Fler bilder hittar ni på min bilddagbok, http://www.ezekiel.bilddagboken.se/.

Kommentarer
Postat av: jennifer,

ljuset är hur fint som helst

2008-11-08 @ 05:41:42
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0