19.40, Elvis.

Här sitter vi, jag och min syster, mittemot varandra med en varsin dator och lyssnar på the King. Jag har haft en allmänt trevlig dag. Dock trött, för man somnade inte förens vid 3 för man låg och snackade med William i 1 timma och 36 minuter, vilket jag inte hade någonting emot för det var jättekul att snacka med han igen.
Jag skulle haft min stöd matte lektion idag, men hon var inte där, så jag stack upp till min kära mormor för att jag hade lovat henne att städa idag, vilket jag gjorde.
Sen mumsa vi i oss soppa och efter det äppelkaka. Sen drog jag hemåt där skolfotona låg och väntade. Och det är så man ser ut i årets kalender. Förra året var man brunett, det ni.
Fast jag ska nog stanna såhär. Blond är ju egentligen min riktiga hårfärg.
Jag har spelat pasians idag. Mormor och jag satt vid köksbordet lyssnandes på radion och spelade med en varsin kortlek. Sånt tycker jag om.
Och ikväll blir det nog film.
Och imorgon boxning, och jag är peppad.

Byes.



me classies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0