22.24, my confusion, my ilusion.


De senaste dagarna har varit sega och långa. Det bästa har varit boxningen med nissan, telefonen, Sex & the city, sängen, Sofia & Lisa.
Jag har haft det så snurrigt i min skalle att jag har inte haft koll på någonting.
Och jag hör jätte dåligt. Jag måste ha någon skada av något slag, eller så är jag mer borta än vad jag trott.
Jag träffade Sofia och Lisa idag, och jag måste bara tacka för skratten. Sådär kul har jag inte haft på hela veckan.
Jag ser framemot morgondagen,
 partey. 
Nu ska jag njuta av Paolo Nutinis fantastiska röst.
Nightys.


I fight with my brains to believe my eyes
And it's harder than you think to delay the sadness
That creeps up my spine and haunts me through the night
.

Kommentarer
Postat av: Ida

Oh, my! vad snyggt! gud vad duktig du är, min moa!

det löser sig, det gör det alltid <3

2008-11-14 @ 14:18:11
URL: http://idasusan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0