23.59, I want to hear drums and my heart's a drum.



I try to try to lose my head but I wish wish wish that you were always here.

Nu ligger man här i sängen igen utan trötthet.
Visst är man sliten efter en hel dag i götet, men inte tillräckligt. Jag skulle ha sprungit runt och runt avenyn några gånger, då skulle jag inte legat här nu å skrivit.
Men ja, done its done.
Dagen har varit riktigt trevlig. Första stoppet var ett häftigt museum som jag inte riktigt kommer på namnet just nu, men det var fint där. Efter det drog vi till mcdonken och jag fick mitt kaffe (som var brännhett så min tunga känns fortfarande helkonstig.) En timma senare var vi på Konstmuseumet & Konsthallen på avenyn. Jag gillade verkligen fotografierna i konstmuseumet. De hade en sådan känsla, av något slag.
Köpte ett vykort också till min fina samling. Ett fotografi på Andy Warhol, söta Edie Sedgwick och en annan gubbskrutt. Very lovely.
Senare hade vi några timmar för oss själva, så Elin, Titti och jag drog oss till Nordstan, där jag köpte ett pannband (som egentligen är ett halsband från herravdelningen på H&M. Killar ska då alltid ha snyggare saker/kläder, argh.)
Vi tog oss ett fika där också.
Sen var det dags för teater på Backateatern. 7e blinget, hette den. Och den var ball.
Jag vill också kunna baila baila på det sättet.

& nu ska jag somna till Shout out Louds,
goodnighty!

Kommentarer
Postat av: Nina

Shout out louds <3

Mkt mysig bild, skulle vilja se den i större format!

2008-11-06 @ 20:52:51
Postat av: svar

:)<3,

tack! jag försökte få det större men det gick ej, det blev bara suddigt och sådär. men tack!

2008-11-06 @ 21:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0