00.02, I don't know what I'd do without you.

Idag så var det bara en lektion som väntade i skolan, och det var bild i 3 timmar. Vi sydde kostymer till musikalen som ska äga rum v.47.
11.20 var man klar för dagen, men jag väntade på att min Ida skulle sluta, för att vi skulle gå till Kungsgatan och chilla lite. Vi drack latté och bulle. Och satans apa vad dyrt det är!
Det är tur att man inte är å fikar alltför ofta.
Ida och jag pratade julklappar. Det känns konstigt, att redan prata julklappar. Men det är ju faktiskt snart november. Och sen december. Och sen 2009.
Vad tiden går.
Min önskelista är inte alls lång. Det som står högst på önskelistan är The Who plansch, Woodstock filmen och Skins sesongerna. Heller skulle det inte skada med ett trumset. Men det känns som lite för mycket begärt.
Men man fyller ju 18 också! Muhaha. Och då planerar Ida och jag ett stort jäkla party, för hon fyller 19 ca 3 veckor efter moi.
Iih så kul det kommer å bli, wie!
Annars så har man boxat idag med favorit nissan. Det var kul och väldigt skönt.
Fast nu har man bläigt ont i halsen, igen. Hurrey för mig...
Men Alexi Murdoch läker mig på hans bästa sätt,
Godnatt.


And I had a dream, I stood beneath an orange sky
with my sister standing by.

Kommentarer
Postat av: Big sis'

In your dreams, and always I'll stand by.

2008-10-22 @ 23:59:53
URL: http://myspace.com/idasusanliselott
Postat av: svar

love you big sis.

2008-10-23 @ 00:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0