10.53, 3 2 1 - Go.

Igårdagen spenderades på Blåstället, där jag fyndade en asball stickad tröja med en insydd fluga, en jacka/kavaj och en väst. Vi hittade också en väldigt gammal trä verktygslåda som vi har i vardagsrummet. Också en ljuskrona som hänger nu ovanför köksbordet. Efter Blåstället blev det fika på Kungsgatan och då var adorable Veronica med.
My hoe ringde och vi bestämde en träff för att se lite filmer. Hellride och Beck, sista vittnet blev det. Efter att ha följt hoesi en bit hem som en gentleman så slängde jag mig i soffan och fortsatte att glo på Sex & the city.
Sömnen inträffade strax innan 2.

Klockan 8 imorse blev det brainstorm. Fast jag låg å degade till halv.
Sen steg jag upp och började packa, för idag drar vi först till Kumla, till min broder och hans flickvän. I'm gonna get a new haircut. När det skett så drar vi till Finspång, till syster & familj. Där stannar vi över natten, sen åker vi till Norrköping, där ännu en syster och stad väntar på oss.
Torsdag blir det en hel dag i Stockholm. Fredag Norrköping & lördag Stockholm + Keane.
Bättre vecka får man ta å leta efter!


Vi hörs.



Kommentarer
Postat av: L I S E

snygg svart/vit kopp!





kram.

2008-10-28 @ 19:48:01
URL: http://metrobloggen.se/lise

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0