23.56, quiero dormirme esta noche y despertarme a tu lado.

Idag har jag gråtit.
Jag har gråtit av förtvivlan, av saknad & av lycka.
Jag hade en underlig konversation med min navi blue. Jag blev ledsen och trodde att han inte ville ha mig längre.
Sen träffade jag underbara Fia & Elle, och jag fick ur mig lite mer än bara ord. Jag visste inte att jag kunde låta på det sättet. Så... gnällig tjejig. Men sen bestämde jag mig att skicka ett sms till min navi blue, för att han ska ha klart för sig att jag älskar och saknar honom så mycket att mitt hjärta kommer att gå i konkurs pga hjärtslagsbrist.
Jag fick svar, och nu har jag fått klart för mig att han älskar mig också. Och jag gillar att han kallar mig prinsessa. Det är konstigt när andra säger det. Då undrar man typ, hur gammal tror man att en är. Men när han säger det så blir jag alldeles varm inombords och bara ler. Och han kan skriva så mycket fint i så kort. Jag skrev liksom 2 sidor sms till honom. För han var det knappt 1.
Men åh vad glad man blir ändå.

Annars så har dagen var bra. Dagen börjar med körsång, fast jag kunde inte sjunga för min äckelpäckel hals så jag läste några kapitel i min bok. Sen var det spanska och vi såg på film. En så bra film att jag glömde bort tiden att jag missade min trummlektion. Satan, säger jag då! Men detta var min sista spanska lektion, för jag fixade min tenta hur bra som helst. MVG, det ni!
Mer film blev det på svenskan. Och vi skrämde livet ur klassen, vad kul det var! Och eftersom det var Booms sista dag i klassen idag, så fixades det lite tårta och sånt på mattelektionen. Det var mumsigare än mattetalen, kan jag ju lova!
Sen var skolan kaputt och jag vandrade hemåt.
Kvällen spenderades då som sagt med systrarna Broman & The incredible Hulk.
Miljontals tack till er, och det var bra att du pusha mig så, Sofia. Jag är glad nu.
Och nu har jag The Pianist och The man who cried att se fram emot.

Have a great one!


" yo también te quiero princesa."

Kommentarer
Postat av: Elle

Filmen var jättebra och myskväll hos dig var bäst! Jag blev lite kär i din lägenhet, haha x) Du var modig som skickade allt det där till Ivan, jag hoppas han är lika underbar som du! Gillar verkligen din blogg :D Jag ska typ börja om och göra en ny snart, Devote är crap. Pöss!<3

2008-10-25 @ 20:06:09
Postat av: svar

ja det var verkligen hur mysigt som helst att vara med er två sötingar! haha, jag gillar den också! tehe :) ni får komma hit fler gånger och hålla mig sällskap <3 och ja, han är underbarast :) yay, vad kul! puss påre!

2008-10-25 @ 21:43:03
URL: http://myspace.com/idasusanliselott

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0