Heartache


8 mm.

22.22, make a wish.
Jahopp.
Eller man kanske ska säga,
another day is here and I'm still alive. (The Subways)
Neh, men igårkväll så rasade lite av allt. Han kommer inte till mig i höst. Det gick bara inte. Och han sa, att det var droppen. Han har inte mått så bra på sistone och detta var droppen.
Jo jag säger då detsamma! Han skulle bara veta hur länge jag bara låg i min säng, gloendes upp i taket, och känna fem tårar rinna ner. Inte mer och inte mindre än 5 ynka tårar.
Men jag orkade dagen i skolan. Jag älskar mina vänner. Jag hjärtar er allihopa!
Och min mamma.
Hjärtan till er alla!
Min syster har vart mitt sällskap idag. Hon förtjänar massa med hjärtan. För att hon är baest.
Vi gjorde veg.burgare, vilket var mumsfilibaba. Sen städade jag mitt rum. Har fått upp vykorten jag köpte på Vaxkupan. Det blir så fint så. Dock har jag inte fått upp nån Beatles plansch heller min MGMT Lp. Jag kan inte bestämma vart de ska äga rum. För att jag ska ha en The Who plasch också lix.
Jag har också fixat min töjning, vilket var på tiden det! Jag är nöjdnöjd. Men det blir inte större än såhär. Och om jag nångång säger att jag ska göra det, then stop me.

Och detta måste jag bara tipsa er om innan jag glömmer det -
Yoghurtglass + Bananer + Kanel = GRANDE MMMMMMNESS!

Fast det gör ont å svälja.
Det ligger kanske en förbannelse i mina halsmandlar, enligt min fader. Så kanske man ska kolla upp det.

Men nä.
Jag ska försöka få i mig lite sömn ikväll.
Nighty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0