Home sweet home.

Christian Slater och Patricia Arquette i True Romance.


05.23, söndag.
Man kan inte ha haft en bättre lördag/söndag.
Lämnade Norrköping idag, vilket var tråkigt och lite sorgligt eftersom Emma är kvar där. Och själva Norrköping.
Men vi är där om 2 veckor igen, yeah!
Min buss gick 13.10 från Norrköping. I bussen läste jag lite litteratur och lyssnade på massvis med musik.
Dire Straits, Skid Row, Almedal, Shout out Louds..
17.40ish var man framme i Götet. Det var 20 minuter för tidigt, Go swebus! Fast jäklar vad bussen stank. Asså, ew.
18.10 var man påväg hem till Lyset igen. Pratade med syster och Sofia, och de hade planerat innekväll med film och nybakna muffins. Choklad muffins. Med nougat.
And I said mmmmmm.
Vi såg på True Romance.
Hur satans jäkla grym som helst!
Ich liebe Tarantino and his mind.
Sen såg vi Sex & the city filmen, den var bra.

Men näe. Här rullar mina ögon ihop om några sekunder. Jag ska sussa i några timmar.
Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0