I just want to disco

01.22, nyduschad och fresh.
Kom hem för en stund sedan, det var lite födelsedagspartaj för Carin som fyller år idag, gratulationer till henne!
Det var lite skojigt sådär, det allra skojigaste var strippningen, haha! 
Fast det var inget drickande för min del. Jag sparar mig till 60-tals festen som är imorgon eller på lördag. Pepp, pepp & pepp!
Idag känns min hals mycket bättre. Det var inget fel på mina halsmandlar. De så kallade doktorerna sa att det var bara något vanligt virus, och att jag skulle ge det tid. Idiotas.
Aja. Men jag var hemma igår. Jag hade världens mysigaste eftermiddag & kväll med min älskade syster. Vi satt och pluggade i ett antal timmar, sen ordnade vi lite glass och kollade på Camp Nowhere i sängen. Där vi sen somnade. Tack för den, love.
Men idag var jag i skolan. Vi håller på med fotografi på bilden nu, wie.
Och jag är glad, glad & glad för att på ensemblen ska jag spela trummor till en Joe Cocker låt.
FUCK FREAKING YEEEAH!
http://www.youtube.com/watch?v=p9yCvd86-P4
Me likey very mucho!
Jag sminkade mig idag för första gången på cirkus 2 veckor. Med mina nya mascara som jag tycker om, ja.
 
Nein men nu ska jag sussa.
Nightys!


New mascara, Isadora. (allergi tested)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow my love, you look like a moviestar.

2008-10-20 @ 22:19:37
Postat av: svar

oh wah geez... thanks!

2008-10-21 @ 07:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0