Lightning crash on the hill tonight, yeah.

12.24, rock me to harmony.

För att ha sovit i cirkus 5 timmar så är jag pigg & pepp.
Igårkväll blev det film mys hos Sofia med trevligt sällskap.
Fight Club, Donnie Darko, Cry Baby & Natural born killers, mmmmm.
Så runt 05.00 var man hemma, begravd i sängen. 10.00ish väckte Ida mig med min kamera, så där lär ju finnas bilder that you may never see, ha!
Annars så började dagen med en dusch & Wolfmother. Och när jag har skrivit klart här så ska jag sätta igång och städa min garderob(!) och hitta en outfit till ikväll, för ikväll blir det á la 60.
Så nu står det 10 7.2er på bordet som bara längtar efter att få komma i my belly.

Bira bira bira - bärs bärs bärs!



Wolfmother.

Kommentarer
Postat av: Emily

Svar: Tack så mycket, det är riktigt bra ljud i dem också, så det var ett lyckat köp:)

2008-10-19 @ 17:38:43
URL: http://kaerlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0