Norrköping.

Efter en go helg så drog jag mig till Norrköping till min syster Emma.
I just needed to get away for a bit.
I fredags så tog Ida, Elin och jag med oss Sofia till Uddevalla för att se ett uppträdande med Bob Dylan låtar. Det var Sofias födelsedagspresent från oss. Det var jätte mysigt.
I lördags så drog vi - Ida, Rickard, Elin, Veronica och jag till Götet. Jag köpte världens goste halsduk från Monki, en stickad tröja från Myrorna, ett linne från Myrorna, en bandana från Emmaus & en minitee från Tant Gul.
Det var massa mys. På kvällen var det beer fest hos marinbiologerna. Gött kul! Och jag drack från någon slags tub grej, som jag senare fick veta att det var från en dammsugare. And I said ew.
Men ja, lagom glad vart man ändå. Det värsta var att mina skor blev inlåsta i en av lägenheterna vi var i så jag fick gå hem i bara strumpor i det regniga och blåsiga vädret. Så gissa vad jag gjorde när jag kom hem? Jag tog en lång, väldigt varm dusch, mmm.
Jag sov i kanske 4 timmar, sen var det dags att gå upp igen för att hinna med tåget. Resan gick bra. Och tack Ida för att jag får låna din mp3 <3 It's my best friend while I'm gone.
Vi glodde på På smällen, Parlamentet och Mord i sinnet på kvällen. Vi mumsade på glass & pepparkakor.

Jag är förkyld och misstänker en ögon inflamation,
helskotta!


Knarksparkar denna veckan;

Skid Row,
Jose Gonzales,
Billie the vision & the Dancers
Bob Dylan
The Beatles
The Pixies
Placebo
The Sonics
Band of horses
Keane
...


Matteplugg,
"We had a promise made
We were in love."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0