Y cuando no estas lo estoy deseando.

Wednesday going on thursday.
Jag har jätte ont i halsen och är hur pigg som helst. Det har ändå vart en fin början på oktober månad.
Jag fick min Oasis skiva idag på posten, vilket är det uttjatade ordet UNDERBART! Köpte också en töjning på 8mm, dock har jag inte kunnat få i den, men på fredag ska jag ner till M house å be henne fixa det, jag är okunnig, hehe!
Imorgon ska vi ha en sån dära Kulturdag grejs, hela dagen! Urk, känner mig inte så pigg på't.
Imorgon fyller också finfina Sofia år! Grattis till lillan <3 Fredag blire songs of Bob Dylan, exciteeed!
Träffade Sofia & Fredrika efter töjningköp, och de hade bakat paj, mumma. Sen stack vi till Oscars för där var det några band från skolan som skulle spela. Lisa befann sig där också.
Thank you for tonight sweeties!

Jag har pratat med det finaste om när han kan komma. Och jag hoppas, hoppas, hoppas att det blir snart! Jag blir galen annars. Eller, galnare.
Kan man säga så?
ÅH JÄKLA HÄRLIGA ÄCKEL HAV SOM HÅLLER OSS ISÄR.
Mierda.

Också måste jag skärpa till mig när det gäller mat å gott och sånt.
Jag ska träna, jag ska vara nyttig och ja. Ja.

Nattpuss.
ps. Jag är också jätte kär i Armand Mirpours nya musikvideo, check it freaking out;
http://www.youtube.com/watch?v=DRtHljxCtbQ  pd.


"eres la niña de mis ojos"

Kommentarer
Postat av: Ida

Miss you already, honey.

Se till att njuta å mina vägnar på Vaxkupan! Säg att jag snart kommer och hälsar på Paradiset.

All my loving I give to you.

2008-10-06 @ 00:26:19
Postat av: svar

Jag saknar dig också.

I'll do that. The paradise can't wait for you to come.

Lov3.

2008-10-06 @ 11:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0