Veckans

Söndag,
och jag är inte van vid den hära underbara, underbara känslan.
To love and to be loved in return.
Jag är så van vid att vara misslyckad inom "romantiken". Det känns.. ja, underbart!
För 5 dagar sedan.
Alltså så har jag svävat på moln under 5 dagars tid.
Ordet för det är då,
ja, underbart!
Men nu ska jag inte tjata på allt för mycket om det, jag är bara så oerhört lycklig! Även då att saknaden är tung.
Men om knappt en månad så finns du förhoppningsvist hos mig.
And again - det känns helt underbart!

Mer som har hänt under denna finfina vecka!
Jag har boxats.
Jag har städat.
Jag har slöat i solens sken.
Jag har vart på Håkan Hellström konsert - vilket var helt fantastiskt. Känslorna bara kom och kom. Jag slår vad om att minst hälften av de 17 000 stod å böla. Dock är ja yttepytte besviken på att han inte sjöng, Kär i en ängel, Hurricane Gilbert och Nu kan du få mig så lätt. Men annars var det prima!
Sov över hos Lisa. Så igår var vi i Uddevalla city och kollade omkring lite. Jag fyndade ännu en Beatles plansch (kunde inte låta bli), Bob Dylan vykort som nu är på min vägg & en varm snygging tröja från Stereo. Det var värsta rean. Original priset var 999kr. Jag fick den för 300. Wo freaking ho.
Också har jag beställt från Cdon, Whats the story morning glory - Oasis.
Yes.
Var ute på fin fotopromenad med syster när man kom hem. På kvällen sov jag över hos mormor.
Idag så städade jag hos mormor, gick hem och nördade mig lite lagom, sen gick tillbaks till mormor för Parlamentet & Mord i sinnet.

Nu sitter jag här, igen.
Och tänker,
saknar
& älskar dig.

Veckans knarksparkar är:
Oasis
The Who
Wolfmother
The Beatles
Oh Laura
Bob Dylan
The Cure
Kimya Dawson
Paolo Nutini


Parken i Lyset.

Kommentarer
Postat av: Nina

Har du spellistan med Håkan?

:)

2008-09-29 @ 16:39:48
Postat av: Eleonor

Aw, I am happy for you!

Sofia berättade om dig & Ivan igår, gud! :')

Gillar din blogg; dina bilder är härliga, Oasis är underbara, & Håkan måste ju varit topparnas topp ;D

Pöss!

2008-09-29 @ 21:18:57
Postat av: svar

nina: ja det har jag nånstans, kan skicka den till dig på msn nån dag! :)



eleonor: hahaw tack, vad söt du är! :D ja visst är dom lovely, music in my heart & soul. vi måste träffas å fotofrafera vi tre nån dag, ja! pöss!

2008-09-30 @ 17:57:43
Postat av: Nina

nejtack, nejtack! har hittat den nu:)

2008-10-01 @ 18:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0