00.43, just because I want to stop doesn't mean that I'm going to.

Jag har gillat dagen. Den har varit full av fynd, kärlek, längtan, cocos och James Dean.
Systrarna Broman har gjort mina dagar underbara på senaste. Det har varit bakning, det har varit filmer och skratt.
Vi var på Arken idag och jag fyndade finaste väskan och stickade koftan.
Efter det drog vi oss till lilla kyrkogatan och bakade en väldigt god vanilj/kokos/mandelmassa kaka. Och så såg vi på The Tracey fragments.
Jag kan säga att jag älskar den filmen.
På torsdag blir det Göteborg, och det kommer att bli dunderkul.
Och på fredag eller lördag drar jag mig till Säffle för att hälsa på söta pinglan Fredrica.

Och nu sitter jag här, ätit mig mätt på mandlar och precis sett på East of Eden med mr. Dean.
Juliet Piper väsnas ännu en gång ur högtalarna, henne kan man icke få nog av.
Om det blir en till film nu eller något liknande vet jag inte.
Jag ska bara ligga här, lyssna på ljuv musik och sakna dig.


Kommentarer
Postat av: Elle

Åh Moa, du har gjort våra dagar wonderbara! <3

2009-02-18 @ 14:00:35
Postat av: Ida

awe, is that me you're missing?

miss you muchissimo

2009-02-20 @ 18:07:07
URL: http://idasusan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0