01.00, when I think of love, I think of you.

Imorse när jag var inne på min myspace så stod det på min status "18 år".
Jag tänkte, det här kan ju inte stämma!
And then it hit me.
Jag fyllde som sagt 18 igår, och ja, det känns lite overkligt. Men igårdagen var jätte rolig! Jag fick ett hundratal samtal och sms, och senare på kvällen kom mina sötaste sötnosar till mig och vi käka nachos, marängswiss och hade det jätte mysigt. Min pappa, min syster & bror kom med 2 flaskor champagne och en ros till mig från min mamma. Jag blev asaglad. En champagne flaska drack man upp igår med Isabella och vi twistade till Beatles. Min fnittrarna Ida och Paemurd var också med.
När vi blev trötta gick vi och la oss och tittade på OC, jag och Isabella. Vid halv 4 kurrade magarna och vi fixade pasta med krossade tomater, which was yummie.
Vi vaknade sedan till vid 12 tiden och kort därefter drog Isabella sig hemåt. Jag satte på Noah and the whale och tog hand om disken. På eftermiddagen fick man fint besök av Elle, Sofia och deras kusin Sara. De hade bakat en kladdkaka till mig med mitt namn på och de hade gjorde chai latte, vilket var fantastiskt gott. Det var meningen att vi skulle göra en liten utflykt men det var för kallt för det. Men vi hade det mysigt i alla fall!
Sedan mötte jag Isabella igen och jag fick låna hennes gamla mp:a eftersom min fortfarande är död.
My hero.
Så jag ska sitta och götta mig med Kings of Leon, Bob Dylan, Beatles, Band of horses, Shout out Louds...
Mmmmm!

Och vid den här tiden imorn är jag i Spanien!


Den fina flanell skjortan fick jag av min nissa i present. Puss på henne.
Hjärtlamp grejsen fick jag i julklapp, and I like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0