11.55, I must be the happiest girl in the world.

Nu sitter jag här, med mazanilla vid min sida och med solen i ögonen.
Jag var barbent ut förut. Barbent! Det kan man då inte göra i kalla Sverige, icke!
Resan igår var kass. Jag satt i mitten med mormor vid min sida och vid den andra ett fyllo som spillde ner mina leggings med äckligt rött vin och han ville så gärna veta vart jag skulle och om jag skulle dansa hela natten lång.
I mean, ew?
Men mp3n som jag fick låna av vackra Isabella gömde jag mig ett tag i. Sen fick jag låna boken Pride & Prejudice av min fina syster så den håller jag också på att läsa.
Men efter ca 3 timmar var vi framme i Alicante och då rusade vi oss till bussen.
Och vid halv 3 på natten var vi framme hos min älskade mamma & Kim.
Vi fick varma mackor och té, precis vad jag hade beställt. Sedan fick jag också presenter! Och jag svär, jag skrek av lycka!
Jag fick en polaroid kamera från 80 talet som ska funka (!!!!!) och Fotogramas tidningen med en sådan fin almenacka som jag hade förra året, med bilder från gamla klassiker, med Marilyn Monroe, George Peppard, Audrey & Katherine Hepburn... Också fick jag ett sött kort med hjärtan på som det stod att jag också får en tatuering i present.
I really must be the happiest girl in the world, or I must have th greatest parents in the world
Sedan somnade mamma vid min sida. 

Idag ska mina spanska pinglor & Sara komma hit och vi ska ha lite lagom mysigt. Ikväll kanske det blir partaj, vi får se.
Jag kan ta crapy kort med webkameran sen på grejerna och mamma.

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina presenter, minst sagt, hjärtat! So happy for you!

Saknar dig!

2009-01-07 @ 00:42:29
URL: http://idasusan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0