17.48, Pools of sorrow waves of joy are drifting through my opened mind, possesing and caressing me.

Oj vad jag är nöjd med de senaste 2 dagarna. Jag trodde att skolan skulle suga när man var tillbaka, men icke! 
Det går hetbra!
Igår hade vi ensemble och det är bestämt att jag ska spela trummor till låten Heaven med Bryan Adams. Yay! 
Också ska jag sjunga till andra låtar, bl.a One night love affair. Och till andra ska jag spela tamburin.
Detta kommer att bli skitbra!
Jag träffade också mina flickor igår och det var dunderkul. Har saknat er jätte mycket.
Och nu sitter jag här, uppklädd från tå till topp in my finest och väntar på att dra till krogen med systra mi och några till.
Ska bli SUPer kul! Efter krogen blir det mbfest där mina gullor är.
Och imorgon hämtar jag min kamera, den är lagad!
Så det här är förhoppningsvist den sista bilden jag tagit med webcameran.
Have a great weekend everybody!


Klänning från Zara och halsbandet har min syster Jessica gjort och leggings från H&M.
My finest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0