19.43, you and me babe, how about it?

Nu har jag inte bloggat på ett antal dagar, det ber jag om ursäkt för.
Men jag vill inte sitta vid datan och slöa allt för mycket när jag är här. Men nu sitter jag här med väntan som sällskap så då tänkte jag att jag kunde uppdatera lite om vad jag har gjort sen senaste inlägget.

Så vi var och baila bailade i måndags, det var svinigt kul och man drack väl lite för mycket, men vad gör det.
I tisdags så var vi på Reuma sol och badade. Det var asgött. Man fick sig en fin promenad då och gud vad jag saknar min kamera. På tal om kameror så blev mamma och Kim lurade med polaroid kameran, den är trasig.
Så det var lite synd, men man får sig en till fin prydnad till väggen. Och det är ju positivt.
Onsdags blev det shopping på La Marina med Sara. Jag köpte mig en klänning och tshirt på Pull & Bear (ska kanske sommarjobba där i sommar, affären är gudomlig). Där spelade dom också Joy Division, och då skrek jag lite smått av lycka i provrummet. På kvällen blev det film mys med familjen och Sara.
Torsdag följde jag med Sara till Altea där vi fick götta mat hos hennes syster. Sen bar vi oss ut på staden och då saknade jag min kamera ännu mer! Hittade en apball bar där också som heter La Barraca. Den hade en massa Rolling stones foton, Beatles, Springsteen..
It was awesome.
 Där köpte vi kaffe och satte oss vid havet och njöt av eftermiddagens solsken.
Sen blev det ett jobbigt avsked, för min lilla plutt åkte hem på fredagen. Im gonna miss you baby.
Fredag morgon spenderades på La Marina med Karoline. Där köpte jag 2 klänningar, en på Bershka och en på Stradivarious. Också köpte jag ett par knä strumporH&M.
Det kommer vara mycket Pride & Prejudice stil framöver.
Hittade en otroligt fin klänning och väska på Zara, men det får jag ta någon annan gång... Suck.
På eftermiddagen drog vi oss till Andres lägenhet i Benidorm och där var vi tills på kvällen, efter det blev det party i storstaden!
Väldigt, väldigt kul var det, jao.

Så nu, idag sov jag till 11 och vaknade till Lykke Li, vilket var en fantastisk början på dagen. Sen fick jag zonterapi av mamma och Kim, vilket inte var lika mysigt. Men jag är friskare än jag var i somras, det ni!
Sen så gick mamma och jag ut på staden, vi köpte hårfärg för att jag ska fixa hennes hår imorgon och så satt vi på en bar, hon med vinet och jag med Caseran.
En mysig eftermiddag, och kvällen kommer att bestå av Karoline, filmer och pizza.

Laters gaters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0