You'll always be mine, always and never.

Jag har tänkt väldigt mycket idag, på vad vi är, på vad vi inte är.
Men jag tror jag förstår nu hur du tänker.
Vi vet inte när vi kommer att ses igen heller hur framtiden ser ut,
men vi har varandra i alla fall.
Och det är det viktigaste.
Och det gör mig så glad, att jag har dig, no matter what.
Jag älskar dig, på alla sätt och vis.
Och du älskar mig.
Vi kanske är ämnade för varandra, eller inte. Det vet vi inte.
Men vi har hela livet framför oss för att ta reda på det.
Jag ska inte ge upp, för då ger jag upp på något av det bästa som hänt mig
och det vill jag verkligen inte.
Jag vet att vi kommer att ses igen.
Kanske inte nu, kanske inte sen. Men någon gång. Någon dag.

Kommentarer
Postat av: Elle

fy satan vad fint. som en pil rakt in i hjärtat.

i wish you all luck in the world<3

2009-01-21 @ 13:35:38
Postat av: svar

thank you sweetie <3

2009-01-21 @ 16:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0