00.32, happy birthday baby.


We're distracted by the hard time, and the troubles that we made,
Let us throw them in the ocean, let it wash our cares away.

Dagen har inte varit speciellt bra, nej. Den har varit jobbig och dramatiskt.
Mitt projekt går rätt bra, dock. Jag tror jag skriver bättre när jag mår skit än när jag mår prima.
Jag har sett Mamma Mia nu, och jag tycker den är jätte charmig.
Jag har knarkat sönder Paolo Nutini ett bra tag nu och jag längtar tills hans nya skiva släpps.
Också har jag lyssnat på sötnosen Lykke Li, Au revoir Simone, El perro del mar och Alexi Murdoch.
Sånt tycker jag om.
Jag håller på att ladda ner Skins igen. Eftersom min hårddisk paja för ett antal månader sedan och jag saknar serien sketamycket och någon ny sesong ser man nog inte förens om några månader. Så jag ska ha en sån där marathon inom kort, yeah.
Och mi amor fyller år idag, många hjärtliga gratulationer till han.
Nu ska jag se på The Calcium Kid,
pössi.

Kommentarer
Postat av: Emma

åh, du har lika bra musiksmak som mig. Fast finare hår.

2008-11-20 @ 23:13:54
URL: http://weareoutoftime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0