00.15, I'll have a blue christmas without you.

Jag hade världens hemskaste natt igår. Jag sov knappt, och när jag väl sov hade jag mardrömmar och vaknade upp med ögonen fyllda med tårar.
Vad ska jag ta mig till, om jag inte träffar er i jul?
Mamma, det har snart gått ett halvår.
Ivan, det har snart gått ett år.

Det är så svårt att förstå, det är så svårt, allt. Det finns inga ord.

Dagens tröst var min syster, Arken och Johanna.
Arken fyndade jag och min syster lite götta. Jag hittade skönaste och största stickade tröjan någonsin (bilden) och min syster hitta smycken och lite stickat hon med.
Vi köpte apelsiner och nejlikor också. Det luktar så gott.
Sen blev det boxning med Johanna. Alltid lika roligt att råkas, maha.
Nu ligger jag här i min goa säng med min goa musik och bara är. Jag är inte alls sömnig och är lite rädd för att somna för att drömma samma mardrömmar som igårnatt...
Jag önskar du vore här och höll om mig nu och föralltid.
Damn ocean.
Imorgon ska jag till Lillan, och jag ska krama henne och vi ska se på film och gråta lite sådär lagom.
Min lilla lillan.

Förresten så är det 1 månad minus en dag kvar tills jag fyller 18.
Och om 20 dagar kommer lillbrutt.
Jajamensan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0