Where were you while we were getting high?

17.45, am I living in a dream?

Igårdagen var sjukligt kul. Det slutade inte som jag hade tänkt mig, men det var sjukligt kul ändå.
Imorse vaknade jag prick 9. Då vaknade resten av sötnosarna också. Vi satt och pratade och skrattade om igårdagens bilder (bilder finns på www.ezekiel.bilddagboken.se). Sen bakade vi scones som vi mumsade upp. Det har blivit en sån hära måste göra i helgen mojs. För att det är så förbannat gott!
Jag hade glömt min mobil hemma hos Froste, så vi stack upp det och hittade några bakisar och min mobil. 
Solen har skinit för det mesta av hela dagen. Så jag gjorde flädersaft och kastade i 3 hjärtformade isbitar i den. Tog mina rayban lookalike glassisar och datorn och vi krashade på balkongen i en timma eller så. Ur högtalarna spelade Wolfmother. Jag är verkligen helt tagen av dom. Av rösten, av känslan, av allt.
Speaking of feelings.. Så är jag kärare i någonsin. Jag är kär i Ivan, jag är kär i mina underbara kompisar. Jag är kär i min familj, jag är kär i musiken. Jag är fylld av kärlek! Och jag vill kunna ge allt det fina och allt som är bra till dessa.
Och nu vill jag att det ska bli jullov. Så att jag kan ge dig all kärlek som jag har att ge, till dig. Fast, först kan den 1a november vara, sen är jag bara din.

Men nu ska jag och Ida köpa godis.
Puss och hej.


She gave me some love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0