GBG

Göteborg med världsbästa Ida.
Hittade myspys brallor på monki för en 100. Köpte Across the Universe för 2 100ar, which was so worth it.
Syster Emma kom från Norrköping också. Det är alltid lika kul å träffa henne. Hon kör oss imorgon till flygplatsen. Och där tar vi ett plan till España, ih! Det ska bli dunderkul.
Så klockan 7 drar man ifrån Lyset. Jag tror inte jag ska gå å lägga mig. Eller, jag ska inte sova. Det känns bara onödigt.
Man kan lika gärna sleepa på planet.

Men ja.. Det kan hända att jag inte kommer att blogga på ett tag, det berorpå om man har någon internet i Spanien.
Annars så hör jag av mig om 2 veckor!

Laters alligators!


mina nya väldigt vita skor & idas snygga, sletna converse i götet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0