Spanien

Nu har man vart här i snart 8 dagar. Det betyder att jag har 6 dagar kvar här i värmen.
Jag vet inte om jag ska tycka att det är bra eller dåligt. Det är nog lite av både och.
Men under dessa snart 8 dagar har jag umgåtts med gammal & nytt folk, druckit citron granizados, solat & badat, festat och sovit. Typ. Också har man blitt lite lagom brun nu med.
Det har vart kul!
Dock har jag inte träffat The one. Det gick bara tyvärr inte.
Men kanske, och förhoppningsvist ser man han lite närmare, let's say hemtrakter.
Men ja..
Ida and co. kom i lördags, och det är bra & kul. På onsdag blire nog fest. Och snart tatuering för min & idas del.
Yeha!

Men nu lite av det bästa,
köp - ett grönt linne på Scanmoda.
dricka - öl i mitt <3.
film - 21 blackjack.
mat - mammas mat & kina mat (friterat ris med grönsaker = party in my tummy.)
knarkspark - har lyssnat mycket på soundtracks från olika filmer & serier. Typ OC & Wicker Park.
Aqualung - Strange & Beautiful
Lou Barlow - Legendary
The Album Leaf - Eastern Glow



L'Alfaz del Pi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0