Weekend wars.

Denna helg har varit götta i högsta götta grad!
I fredags så var det fest med Fia flickan, Ida syster & mer folk. Trevligt, trevligt.
Igår så var jag och Lisa i Götet och njöt av den stekande solen & affärer.
Fick mig köpt 2 Cheap Monday jeans, 1 långärmad röd och vit randig från Carlings, 1 linne & 1 långärmad från Monki.
Så man kan lugnt säga i panikslagen röst att man är pank nu.
Men det var värt det, every single penny!
Vi käkade på något franskt ställe, som jag kanske lite smått ångrar, för då kunde jag handlat kläder istället för att spendera pengar på mat.
Men ja.
Sen när man kom hem träffade man Nissan & nissans boy och vi drog oss till Hemmakväll där Fia flickan befann sig och vi hyrde 2 filmer. Shoot 'em up (can't get enough of Clive Owen, grr.) & Death Sentence.
Sov också över hos sötan.
På morran så gjorde vi , mackor & glass.
Sen tog vi oss en mini promenix å jag fotade lite smått. 

Jag fick sötaste halsband smycket från sötaste Idasyster.
I love you like the stars above, I'll love you til' I die.


Y cuando no estas lo estoy deseando.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0