00.26, oh and when you held my hand I knew that it was now or never.

Igår var det fest, det började bra men det slutade inte lika bra.
Första lektionen var inställd idag så jag var inte i skolan förens klockan 11.30 då jag hade min trummlektion. Fick trumma på elektriskt idag, sketkul! Theresia var också med idag. Det var kuligt.
Sen var det engelska och därefter ensemble. Vi började öva på Bryan Adams Heaven, and I got to play the drums, yeaha.
Annars har jag inte mått på topp idag.. Ont i halsen, bakis och hjärtslagbrist. Och det pga kameran min har pajat.
Men det ska så fort som möjligt fixas or I'll die.

Jag har äntligen sett Twilight, och jag älskade den!
Och jag vill ha boken!
En annan bok jag vill ha är Street: The nylon book of global style.
Gabaha.

Knarksparkar idag: The Walkmen, Modest Mouse, First aid kit, Wolfmother, Bob Dylan, Bryan Adams.


Robert Pattinson i boken Street: The nylon book of global style.
Foton från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0