00.46, lights will guide you home.

07.30 var man i skolan klädd i vitt sjungandes, spökandes i skolans korridorer. Jag har aldrig sett skolan så tom förut.
En timma senare var den dock full och vi sjöng för full hals dessa lucia sånger. Så där gick vi runt tills efter klockan 10 nångång. Sen var det dags för min trummlektion, sen svenska och matte. På matten bjöd läraren på lussebullar, blåbärsoppa och snuskskämt. Roligaste matte lektionen på länge.
Efter skolan var det jag, fie & fia. Vi bakade pepparkakor, söp glögg och lyssnade på Elvis.
Vi gjorde något extremt busigt. Och sånt gör mig väldigt glad. Detta avslöjar jag inom kort, för det är en överraskning för vissa. Iiih.
Också har det funnit tårar för något hemskt. Och jag hoppas och önskar av hela mitt hjärta att det kommer att ordna sig.
Men vi drog oss uppåt till lussebandyn i alla fall... Jag plåtade lite sådär. Men det var inte så kul, så jag och Sofia drog oss på en nattpromenix skuttandes.
Mycket snart är det jullov.
Mycket snart är jag 18.
Mycket snart är jag i Spanien.
Mycket snart ska jag tatuera mig.
Mycket snart ska jag sova, och jag ska sova så länge som det bara går.





Kommentarer
Postat av: SOfie

Tack för en mycket underbar dag ! <3 Du är underbar!

2008-12-13 @ 21:28:20
Postat av: svar

tack själver, sötast, wonderbarast! see you monday <3

2008-12-13 @ 23:34:35
Postat av: Elle

Såååå fina bilder!! :D

2008-12-14 @ 12:04:43
Postat av: svar

tack, puss!

2008-12-14 @ 12:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0