01.40, where to, miss? To the stars.

Dagen började med en inställd lektion där jag satt och gjorde armband och halsband som jag sedan gav bort. Sen var det dags - showtime. Det gick la bra. Det kunde ha gått bättre kanske, och nästa gång kommer det att göra det. Och det blir nog i maj, där vi kommer att spela hela Bryan Adams albumet Reckless.
Sen var jag med min nissa, dock var Arken stängd. Men jag hitta en sketsnygg flanelskjorta som jag vill ha från Klädkompaniet. Och den ska bli min, det kan ni allt skriva upp. Och jag vill ha en skinnjacka.
Jag rensade min garderob igår (!), så där är det riktigt cleant nu.
Nu på kvällen blev man bjuden hem till pinglan där alla pinglor fanns och de bakade julgötta för fullt. Sen glodde vi på Titanic.
Och nu ligger jag här i sängen, och tänker så att det knakar.
Odio no saber.



Kommentarer
Postat av: Sara

du är ju bara för söt unge! jag älskar dig <3

2008-12-17 @ 20:01:31
URL: http://musiksara.blogg.se/
Postat av: Ida

Vackrare kan ingen vara

än min Moa, den rara.

2008-12-18 @ 18:29:16
URL: http://idasusan.blogspot.com/
Postat av: svar

jag hjärta er.

2008-12-19 @ 09:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0