13.04, red penelope.

Igår ville jag sova länge, men inte lyckades jag för det. Telefonen ringde 9.30ish på morran och pappa kom in ropandes, var är telefonen, lilla djuret?!
Blä.
Men jag låg i sängen i ca en timma. Bara låg och glodde och lyssnade på lite soundtracks. Jag låg och tittade på dig, och funderade, vad vi ska ta oss till. Jag vet inte vad vi ska göra. Vad ska vi göra?
Efter att ha fått pytte med huvudvärk förflyttade jag mig till soffan och glodde istället, för att tänka på annat.
Min syster kom hem, och jag blev glader. Jag tycker om min syster. Jag älskar min syster.
Sen kom söta Paemurd och vi tog bilen till torp, där jag inte hade varit på evigheter.
Jag fick min julklapp från Ida. Rött läppstift från L'oreal.
<3
Och så handlade vi lite mat tills idag, för idag ska vi ha julbord med mormor.
Ida och jag tittade på Guldkompassen och somnade till OC igår.
Idag vaknade jag 09ish, jag gjorde iordning mig och sen satte vi igång.
Vi har gjort egen glögg, Janssons frestelse, potatis gratäng och mer kommer.
Det luktar glögg i hela lägenheten. Jätte gott.
Ute är det julmarknad och det är mysigt och se. Ida och jag ska nog ta oss en lite paus senare och utforska lite lagom.
Men nu ska jag plocka lite här.
Ha en fortsatt trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0