Arvika = Awesomeness


Luke Pritchard, The Kooks. The guy in my dreams.

Så ja, nu är man tillbaka. Back to reality. Mmm.
Men jisses, så bra det har varit! Nöjdare går det inte att bli. The Kooks och Death cab var nog bäst, det jag mest såg fram emot. Fast sen var det ju också Lykke Li, Kate Nash, Timo Räisänen... Allt var bra. Bäst. Också trevligt folk. Campade då på Järna campet. Delade tält med Sara und Josse. Jätte mysigt, jao. Det var så jäkla varmt bara. Varje dag förutom lördag eftermiddag. Då var gudarna igång å kissa på oss. 
Men banden man såg var då Timo Räisänen, lite Familjen, Slagsmålsklubben, Kate Nash, The Kooks, Lykke Li, The Hellacopters, lite Kent, lite DLKLooptroop, lite The GO! team och sist, men absolut inte minst, Death Cab for Cutie som var nog en av de bästa konserterna jag sett i hela mitt 17 åriga liv. 

Och nu är man hemma i Lyset, och morsan är här! Hon, Ida och Kim har varit på Bruce Springsteen den 4 juli. De hade det sketabra. 
Jag har en resa till Spanien nu också! Den 4e agusti drar jag, lillebror & alex till Alicante. Jag och Alex är tillbaka till Lyset den 18e. Det kommer att bli skoj, men jag missar Way out West. Och med det menar jag att jag missar världsbästa The Sonics. Och Franz Ferdinand. Och Neil Young

Men ja, Spanien. 
Det blir nog bra!

Gjorde ett till filminköp häromdagen. Cashback. Se den om ni inte har det, den är sketbra!
Knarksparken på det senaste har varit Kings of Leon, The Kooks, MGMT och The Sonics.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0