Jag kommer inte älska dig för resten av livet.

Jag kom hem vid 12 tiden idag från Hunnebo. Träffade några sötnosar där igår å slumrade till i Emilias säng. Solen sken under dagen, men molnen vann över solen så det har regnet hela kvällen, kan man väl säga.
Vi har käkat thai mat, och jag åt hela måltiden med sånna där pinnar. Lite duktig känner man sig ändå.

Och Han skrev till mig idag och berättade att vi inte skulle ses i sommar. Och det gjorde så ont. Och jag grät.
Jag har inte gråtit på hundratals dagar. Inte på det sättet. Man grät och kvävdes, liksom.
Efter allt han sagt och inte sagt, så vill jag ändå se han igen. Jag vill ha hans armar omkring mig igen.
Kalla mig dum i huvudet, om ni vill, för det är säkert så.
Men det är bara så det känns.
Håkan Hellströms nya skiva, Försent för Edelweiss beskriver mig exakt på punkt just nu. I för det mesta alla låtar.
Så han har sjungit för mig idag. Och Lykke Li. Och Shout out Louds, och Johnossi.

Min älskade stora syster.

Kommentarer
Postat av: Ida den fantastiska

Jävlar vilken snygg brud!

Glöm inte bort att du e underbar UNDERBAAR och jäkligt omtyckt för den du e SÅ JÄVLA GO

2008-07-24 @ 01:36:46
Postat av: svar

i love you sis.

2008-07-27 @ 23:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0