I'm a tickin' bomb.

Jag tog på mig mina skor för första gången idag på 5 dagar. Det kändes konstigt. Det var som om mina fötter var instängda i ett par... ja, skor.
Hm.
Jag och nissan såg på V for Vendetta idag. Den var bra. Hon sov hos mig inatt, nissan. Det var mysigt och allt för länge sedan sist. Våran frukost var glass. Vanilla cookie med mjukglass, och det var mumsigt värre.
Sen så gick nissan hem, och jag gjorde inte så mycket mer. Umgicks med min syster och lite till. Såg på Disturbia - igen. Ingen höjdare, tycker jag. Rolig, lite små äcklig ibland, men inget speciellt.

Jag har tänkt mycket idag. Det har vart både skönt, och irriterande. Så jag gick ut på en promenad, to take mind of things. Men inte funkade det så bra heller. Det gjorde min hjärna nästan att explodera. Jag satt i Rinkenäs i nästan en timme. Men det kändes som knappt 10 minuter. Jag har tänkt på en, och några till. Egentligen har jag tänkt på allt.
Typ framtiden, dåtiden och nutiden.
Och han anar inte hur mycket jag saknar honom. Eller gör han? För han skrev till mig idag. Jag kanske inte är död för honom ändå. Känns bra. Fast tanken att jag kanske inte kommer å se honom igen.. Känns inte lika bra.
Fan.

Knarksparkarna har varit mycket idag.
Modest Mouse.
Franz Ferdinand.
The Killers.
Patrick Park.
Devendra Banhart.
Armand Mirpour
.



Well life is a dream 'cause we're all walking in our sleep
You could see us stand in lines like we're dead upon our feet
And we build our house of cards and then we wait for it to fall
Always forget how strange it is just to be alive at all.

Kommentarer
Postat av: Ida den oändligt coola

Devendra<3

2008-07-24 @ 01:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0