01.28, can't believe how much I want you.

Jag är på näst sista avsnittet av Sex & the city, och ja. Det har varit en intressant resa, om man kan kalla det så. Men jag vet inte, det är inte jag. Jag är ingen galen sko köpare eller klädmärkes tönt. Men det är väldigt charmig serie, det må jag säga.
Och jag har en sådan stor lust att åka till Frankrike nu. Eller var som helst där jag kan fota.
Anyway, anyhow.
Dagen har för det mesta sugigt. Men jag tackar Johanna och min mobil för att ha räddat min dag.
Jag tror jag kommer att få en härlig träningsverk imorn. Sånna har jag saknat.
Och jag saknar mitt långa hår.
Och jag saknar my navi blue.
Om jag inte ser han, kramar han, kysser han och allt inom kort -
Jag finner inga ord. Det finns inga ord som kommer att beskriva den där känslan inom mig.

Jag älskar dig.


Oh who knows just what the future holds,
All I want to know is if it's with you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0